Forum www.8worlds.fora.pl
Osiem kultur - jeden świat, zobacz która pasuje do Ciebie! Wilcze RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Opisy rang i ich statystyki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.8worlds.fora.pl Strona Główna -> ABC naszego forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kubal
Władca



Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znikąd... ;)
Płeć: Wilk

PostWysłany: Śro 21:45, 07 Lip 2010    Temat postu: Opisy rang i ich statystyki

Oto Rangi, które macie do dyspozycji:

Rangi Pospolite

Szczenie: Wilk narodzony na forum, czy też gracz, który (za jego życzenie) może się uczyć. Najczęściej zadaje dużo pytań. Nie można go PORWAĆ!!
Statystyki: Siła 15, Zwinność 7, Wiedza 5.

Wilk: Wilk cieszący się życiem.
Statystyki: Siła 20, Zwinność 10, Wiedza 7.

Opiekunka Szczeniąt: Zajmuje się szczeniakami. Ranga raczej dla kobiet, ale jakby facet chciał... prosze bardzo xD
Statystyki: Siła 22, Zwinność 11, Wiedza 10.

Wykładowca: Taki opiekun, ale podszkala wilki przed testami na wyższe rangi.
Statystyki: Siła 24, Zwinność 12, Wiedza 11.

Sanitariusz: Lekarz, co odbiera porody, leczy wilki przed ranami. Ma nieskończoność roślin i eliksirów o mocy uzdrawiającej, ale może je wykorzystać tylko do leczenia innych wilków.
Statystyki: Siła 25, Zwinność 13, Wiedza 13.

Szpieg: Szpieguje inne watahy i przekazuje zdobyte informacje swojemu Alfie, czy Becie. Rzadko można go porwać.
Statystyki: Siła 27, Zwinność 15, Wiedza 13.

Łowca: Jego głównym celem jest polowanie na inne zwierzęta i porywanie wilków.
Statystyki: Siła 30, Zwinność 18, Wiedza 15.

Ochroniarz: Ochrania Alfę, Betę, Posła i ogólnie - całej swojej watahy.
Statystyki: Siła 35, Zwinność 20, Wiedza 15.

Poseł: Załatwia sprawy dyplomatyczne (np. Pokój, Sojusz...). Zasiada w Radzie Watahy, która decyduje o pomysłach rozwoju watahy. (W radzie zasiada także najlepszy Mag watahy, Beta i Alfa).
Statystyki: Siła 37, Zwinność 25, Wiedza 20.

Beta: Najważniejsza po Alfie osoba. Zasiada w radzie Watahy.
Statystyki: Siła 40, Zwinność 27, Wiedza 20.

Alfa: Rządzi Watahą. Zasiada w radzie.
Statystyki: Siła 45, Zwinność 30, Wiedza 25.

Zombie: Zmarły wilk, statystyki zerowe.

Magowie: Oni także zasiadają przy radzie Watahy. Mają dodatkowe statystyki: Manę - czyli liczbę określającą ilość punktów mocy, której możesz rzucić. Każdy mag ma 5* tyle many, ile ma wiedzy. Każdy mag ma statystyki: Siła 38, Zwinność 27, Wiedza 22.

Oto oni:

Iskra: Mag który może użyć:
AMPUŁKA LAWY. Dodaje jednorazowo wszystkim wilkom z watahy, które są na wątku, po 20 HP. Zużycie: 30 Many.
KULA OGNIA - rzuca na przeciwnika czar, który odejmuje 20 HP. Zużycie: 55 Many.


Tornado: Mag, który może użyć:
WIR POWIETRZY: Polega na odejmowaniu wszystkim obecnym na forum 10 HP. Zużycie: 55 Many.
TORNADO: Sprawia wrażenie, jakby na danym wątku nastąpiła wichura przez 30 minut Jednocześnie tworzy łańcuch huraganów, który chroni Watahę Powietrza przed obrażeniami (Redukuje on 30% Obrażeń przez 30 min). Zużycie: 40 Many.


Fala: Mag, który może użyć:
POWÓDŹ: Polega na symulacyjnym powstawaniu powodzi przez 30 minut, chroniący dodatkowo wszystkich z Watahy Wody, znajdujących się na danym wątku. Zużycie 40 Many.
PODMUCH MROZU: Zamraża danego wilka na 15 minut i odejmuje mu 30 HP. Zużycie 65 Many.


Kłos: Mag, który może użyć:
UZDROWIENIE: Polega na dodaniu wszystkim wilkom z Watahy Ziemi (uczęszczającym na danym wątku) po 20 HP. Zużycie 45 Many.
TRZĘSIENIE ZIEMI: Zabierałby wszystkim wrogom znajdującym się na danym wątku po 25 HP. Zużycie: 60 Many.


Poranek: Mag, który może użyć:
OŚLEPIENIE: Słońce oślepia wrogów przez 20 minut. Zużycie: 45 Many.
TĘCZA: Zjawisko magiczne, dodające 10 HP wszystkim z Watahy Dnia (obecnym na wątku). Zużycie: 55 Many.


Księżyc: Mag, który może użyć:
CIEŃ: Powstają ciemna zasłona dymna, który chroni Watahę Nocy przed obrażeniami. Zużycie: 40 Many.
PEŁNIA: Odsłania księżyc, który odejmuje wszystki przeciwnikom po 25 HP. Zużycie: 55 Many.


Serce: Mag, który może użyć:
OGNISTE SERCE: Nad walczącymi ze sobą wilkami powstaje serce z ognia, które odbiera wszystkim wilkom z innych watah po 35 HP. Zużycie: 60 Many.
BŁĘKITNE SERCE: Z Podziemi wyłania się błękitne serce z lodu, które redukuje wszystkie punkty HP brakujące do 100 wszystkim wilkom z Watahy Życia. Zużycie: 60 Many.


Mrok: Mag, który może użyć:
OŻYWIENIE: Dodaje wilkom z Watahy Śmierci wszystkie punkty życia odebrane przeciwnikom. Zużycie: 60 Many.
CZARNE CHMURY: Na niebie powstają ciemne chmury, czyli zmiana pogody podczas walki. Dodatkowo Redukuje ona 30% Obrażeń doznanych podczas bitwy. Zużycie: 45 Many.


Władca: Ranga tylko dla mnie (Admina).

Turysta: Ranga dla wszystkich, mających konto na innym forum, którzy chcą odwiedzić nasz świat. Zakładając konto podają takie same dane, jak na innym forum (np. www.magicdreams.fora.pl), a ja przyznaję im tą rangę. Będą oni mogli przeskakiwać tym samym wilkiem na inne fora.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kubal dnia Czw 13:05, 08 Lip 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubal
Władca



Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znikąd... ;)
Płeć: Wilk

PostWysłany: Pią 16:53, 09 Lip 2010    Temat postu:

UWAGI:

Władca i tak jest najlepszy, bez względu na statystyki. Każdy z was ma na starcie 100 HP.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.8worlds.fora.pl Strona Główna -> ABC naszego forum Wszystkie czasy w strefie GMT + 4 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin